Thursday, September 26, 2013

Kiso 1 အခန္း (၄)

ဂ်ပန္စာ အေျခခံအဆင့္ သဒၵါ (၁)
Shin Nihongo No Kiso 1

အခန္း (၄)


きょう / きのう / あした
ဒီေန႕ / မေန႕က / မနက္ျဖန္

~じ / なんじ
~နာရီ / ဘယ္ႏွနာရီ

~から ~まで
~မွ(ကေန) ~အထိ


1)今 1時(じ)10分(ぷん) です。
အခု ၁နာရီ ၁၀မိနစ္ျဖစ္သည္။

2)私(わたし) は 朝(あさ) 6時(じ)に 起(お)きます。
ကြၽႏု္ပ္သည္ မနက္ ၆နာရီတြင္ အိပ္ယာထသည္။

3)私(わたし) は 9時(じ) から 5時(じ) まで 働(はたら)きます。
ကြၽႏု္ပ္သည္ ၉နာရီ ကေန ၅နာရီ အထိ အလုပ္လုပ္သည္။

4)私(わたし) は 昨日(きのう) 勉強(べんきょう) しました。
ကြၽႏု္ပ္သည္ မေန႕က စာလုပ္ခဲ့သည္။

5)あなた は なんじに 起(お)きましすか?
သင္သည္ ဘယ္ႏွနာရီတြင္ အိပ္ယာထသနည္း?


present / (-)ive present / past / (-)ive past
ねます / ねません / ねました / ねませんでした
အိပ္သည္ / မအိပ္ပါ/ အိပ္ခဲ့သည္ / မအိပ္ခဲ့ပါ


やすみます / やすみません / やすみました / やすみませんでした
အနားယူသည္ / အနားမယူပါ / အနားယူခဲ့သည္ / အနားမယူခဲ့ပါ


1時(じ) - တနာရီ
10分(ぷん) - ဆယ္မိနစ္
朝(あさ) - မနက္
6時(ろくじ) - ၆နာရီ
起(お)きます - အိပ္ယာထသည္ 
働(はたら)きます - အလုပ္လုပ္သည္

**************************************************

မူရင္းပို႕စ္

ဂ်ပန္စာ ဂ်ပန္စကား - Japanese Language

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=523166551064896&id=523067971074754

-----=-----=-----=-----=-----=-----=-----=-----

No comments: