Thursday, September 26, 2013

Kiso 1 အခန္း (၂)

ဂ်ပန္စာ အေျခခံအဆင့္ သဒၵါ (၁)
Shin Nihongo No Kiso 1

အခန္း (၂)


これ/それ/この~
ဒီအရာ/ထိုအရာ/ဒီ~


1)これ は 本(ほん) です。
ဒီအရာသည္ စာအုပ္ျဖစ္သည္။

2)それ は 私(わたし) の 本(ほん) です。
ထိုအရာသည္ ကြၽႏု္ပ္၏ စာအုပ္ျဖစ္သည္။

3)この 本(ほん) は 私(わたし) の です。
ဒီစာအုပ္သည္ ကြၽႏု္ပ္ဟာျဖစ္သည္။

4)これ は なんですか?
ဒီအရာသည္ ဘာလဲ?

5)この えんぴつ は だれの ですか?
ဒီခဲတံက ဘယ္သူ႕ဟာလဲ?

本(ほん) - စာအုပ္
私(わたし) - ကြၽႏု္ပ္
えんぴつ - ခဲတံ

**************************************************

မူရင္းပို႕စ္

ဂ်ပန္စာ ဂ်ပန္စကား - Japanese Language



-----=-----=-----=-----=-----=-----=-----=-----

No comments: