Thursday, September 26, 2013

Kiso 1 အခန္း (၇)

ဂ်ပန္စာ အေျခခံအဆင့္ သဒၵါ (၁)
Shin Nihongo No Kiso 1

အခန္း (၇)


で - ျဖင့္ / に - ဆီသို႕၊ဆီက၊ ထံမွ၊ အား / から - ထံမွ၊ မွ
もう - (~ျပီးႏွင့္ျပီ)


1)わたし は はし で ごはん を 食(た) べます。
ကြၽႏု္ပ္သည္ တူျဖင့္ ထမင္းကို စားသည္။

2)わたし は モモさん に 時計(とけい) を あげます。
ကြၽႏု္ပ္သည္ Ms.,မိုမိုအား နာရီကို ေပးသည္။

3)わたし は タナカさん に 辞書(じしょ) を もらいました。
ကြၽႏု္ပ္သည္ Mr.တာနကထံမွ အဘိဓာန္ကို ရရွိခဲ့ပါသည္။

4)なんで ラジオ を 修理(しゅうり)しますか?
ဘာနဲ႕ ေရဒီယိုကို ျပင္မလဲ?

5)日本語(にほんご) で レポート を 書(か)きますか?
ဂ်ပန္စာျဖင့္ report ေရးမွာလား?

6)だれ に 日本語(にほんご) を 習(なら)いましたか?
ဘယ္သူ႕ဆီက ဂ်ပန္စာကို သင္ယူခဲ့ပါသလဲ?

7)もう ごはん を 食(た)べましたか?
ထမင္းစားျပီးသြားျပီလား?
---> はい、もう たべました。
ဟုတ္ကဲ့၊ စားျပီးသြားပါျပီ။

8)もう 家族(かぞく) に 手紙(てがみ) を 書(か)きましたか?
မိသားစုဆီ စာေရးျပီးသြားျပီလား?
---> いいえ、 まだです。これから 書(か)ます。
ဟင္အင္း၊ မေရးရေသးဘူး။ ခုကစျပီး ေရးပါမယ္။

ごはん - ထမင္း
はし - တူ
食(た)べます- စားသည္
時計(とけい) - နာရီ
あげます - ေပးသည္
辞書(じしょ) - အဘိဓာန္
もらいます - ရရွိသည္
ラジオ - ေရဒီယို
修理(しゅうり) - ျပင္သည္
レポート - report
書(か)きます - ေရးသည္
習(なら)います - သင္ယူသည္
家族(かぞく) - မိသားစု
手紙(てがみ) - စာ 

**************************************************

မူရင္းပို႕စ္

ဂ်ပန္စာ ဂ်ပန္စကား - Japanese Language

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=523217327726485&id=523067971074754

-----=-----=-----=-----=-----=-----=-----=-----

No comments: