Thursday, September 26, 2013

Kiso 1 အခန္း (၅)

ဂ်ပန္စာ အေျခခံအဆင့္ သဒၵါ (၁)
Shin Nihongo No Kiso 1

အခန္း (၅)


~へ / ~で / ~と
~သို႕ / ~ ျဖင့္ / ~ႏွင့္


1)私(わたし) は 京都(きょうと) へ 行(い)きます。
ကြၽႏု္ပ္သည္ က်ိဳတိုသို႕ သြားမည္။

2)私(わたし) は 飛行機(ひこうき) で 国(くに) へ 帰(かえ)ります。
ကြၽႏု္ပ္သည္ ေလယာဥ္ပ်ံျဖင့္ ႏိုင္ငံကို ျပန္မည္။

3)私(わたし) は 友達(ともだち) と 日本(にほん) へ 来(き)ました。
ကြၽႏု္ပ္သည္ သူငယ္ခ်င္းႏွင့္ ဂ်ပန္သို႕ လာခဲ့သည္။

4)あなた は なんで 大阪(おおさか) へ 行(い)きますか?
သင္သည္ ဘာနဲ႕ အိုဆာကာသို႕ သြားမလဲ?

5)あなた は だれと 日本(にほん) へ 来(き)ましたか?
သင္သည္ ဘယ္သူနဲ႕ ဂ်ပန္သို႕ လာခဲ့သလဲ?

6)あなた は いつ 国(くに) へ 帰(かえ)ります?
သင္သည္ ဘယ္ေတာ့ ႏိုင္ငံကို ျပန္မလဲ?


京都(きょうと) - က်ိဳတို
飛行機(ひこうき) - ေလယာဥ္ပ်ံ
国(くに) - ႏိုင္ငံ
帰(かえ)ります- ျပန္သည္
友達(ともだち) - သူငယ္ခ်င္း
来(き)ま - လာသည္
大阪(おおさか) - အိုဆာကာ
行(い)きます - သြားသည္

**************************************************

မူရင္းပို႕စ္

ဂ်ပန္စာ ဂ်ပန္စကား - Japanese Language

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=523166857731532&id=523067971074754

-----=-----=-----=-----=-----=-----=-----=-----

No comments: